Oliver Stone - The Putin Interviews


by ChaosNavigator


NB! Download the files if the sound or picture are missing in your browser window and play the files with VLC instead (remember to download the files within 60 days!) OR try Internet Explorer or other browsers if the files aren't playing in your browser. For Linux users who can't play the mkv format in the browser, I would recommend installing the Chromium browser as the easiest solution. The follwoing links are some of the very few on-line places untouched and undeletable in High Definition  (You Tube videos are deleted constantly).


A unique truly historic documentary event at this critical and very dangerous point in history - too important to miss or to be deleted by Big Brother:

Part 1 - 720 HD Oliver Stone - The Putin Interviews
- VIDEO  (ENG SUB)   

 Premiered the 12th of June 2017.  

PART 2 - 720 HD Oliver Stone - The Putin Interviews - VIDEO  (ENG SUB)  

 Premiered the 13th of June 2017

PART 3 - 1280 HD Oliver Stone - The Putin Interviews - VIDEO
(ENG SUB)  

Or try alternative link 720

Premiered the 14th of June 2017.


PART 4 - 720 HD Oliver Stone - The Putin Interviews - VIDEO (ENG SUB) 
Or try alternative link in lesser resolution
Premiered the 15th of June 2017.




Original Showtime Poster via Showtime Twitter - Part 3

Oliver Stone as one of the very few Western world's film mavericks tries to mediate between USA and Russia, and most importantly; convey to western audiences - whose minds by now have become victims of massive omissions, half-truths, manipulations, etc. by mainstream media - that Putin might not be the 'evil Czar' that western mainstream media try demonize through massive belligerent one-sided propaganda, pretext for wars, etc. - so to avoid an extremely dangerous flash point of nuclear war as worst-case scenario we need more noble efforts like this, which Oliver Stone only can be commended for as Noblesse Oblige for the common good.

Much can be said about this highly unusual interview series so far already but such post will be written later when the series are finished in their entirety.

Besides the utterly predictable, namely that mainstream media attack Oliver Stone even before the series started and continue to do so, there are other voices:



Colbert's interview with Oliver Stone: YouTube comments show most Americans are not buying into the anti-Russia agenda


Peter Kuznik: Oliver Stone's film about Putin must mean the filmmaker has a weak spot for dictators, right?

The Duran: Stephen Colbert mocks Oliver Stone for interviewing Vladimir Putin (Video)

'The Nation' speaks with Oliver Stone about his latest documentary 'The Putin Interviews'


CBS hacks question Oliver Stone about documentary "The Putin Interviews" - Stone neatly sidesteps loaded questions






Bullet points from The Putin Interviews so far (part 1 and 2):

Kommentarer

  1. Dette bør gå viralt. I både anstændighedens og nysgerrighedens navn.
    Det er FUCKING! godt.

    SvarSlet
  2. Hvilken grad af voodoo love-spell powers har du brug for?

    Hvis du er klar til at tiltrække en ny kærlighed til dit liv, så kan det være
    Bare den stave du har ledt efter! Virkningerne af denne stavning
    Generelt begynder man med folk, der bemærker, at de får meget mere
    Positiv opmærksomhed end normalt. De fleste siger de
    Føler, at de er blevet til en attraktion magnet, tiltrækker
    Bedre typer mennesker end de nogensinde har tiltrukket sig! Folk vil
    Find dig mere tiltrækkende, mere attraktiv og mere tiltrækkende end nogensinde.
    Kontakt Herbalish på hans personlige email adresse: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

    Du kan også få hurtig jobfremme, Stave for Fame, Kraft og Rigdom.
    Stave for at stoppe skilsmisse. Stave for at finde ægte kærlighed. Voodoo for held og lykke formue
    Stave for at redde dit ægteskab fra en anden kvinde. Stave til WIN-spil

    Frokost en spell i dag .. Hvis du virkelig vil bryde op med nogen, men du er ikke helt
    Helt sikkert hvad man skal sige eller hvordan man skal gøre det, det kan bare være
    Stave du leder efter! Denne stave har en fantastisk måde at skabe
    Bedste forhold for at bryde op med nogen under de bedste
    betingelser. Efter at have støbt denne stave, er det første, som de fleste mennesker bemærker
    Er mange små "sammenfald", der skaber lige de rigtige betingelser for
    Gøre din opbrud så let som muligt.
    Kontakt Dr.Herbalist på denne email: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

    SvarSlet
  3. Dette er en meget glædelig dag i mit liv på grund af den hjælp, Dr.Odudwa har givet mig, ved at hjælpe mig med at få min ex mand tilbage med sin magiske og kærlighedstabel. Jeg var gift i 6 år, og det var så forfærdeligt, fordi min mand aldrig betroede mig, og han var virkelig snyd på mig og søgte efter skilsmisse, jeg elsker ham så meget mere, og vi havde 2 børn sammen, jeg elsker mine børn, og jeg vil have Dem at bo og holde sig tæt sammen med deres to forældre, jeg var så desperat nødt til at stoppe skilsmissen og returnere kærlighed og stole på forholdet.
    Så da jeg kom på tværs af Dr.Oduduwa email på bloggen indlæg kommentarer om, hvordan han har hjulpet så mange mennesker til at få deres ex tilbage og hjælpe med at fastsætte forholdet.og få folk til at være lykkelige i deres forhold.
    Jeg forklarede min situation for ham og søgte derefter hans hjælp, men til min største overraskelse fortalte han mig, at han vil hjælpe mig med mit tilfælde, og her fejrer jeg nu, fordi min mand har ændret sig helt for godt. Han vil altid være hos mig og vores dejlige børn og kan ikke gøre noget uden min nutid, han elsker mig nu mere end nogensinde før.
    Jeg nyder virkelig mit ægteskab, hvad en stor fest. Jeg vil fortsætte med at vidne på internettet, fordi Dr.Oduduwa virkelig er en ægte stavekaster. Har du brug for hjælp, så kontakt docent ODUDUWA den store ..
    NU I DAG KONTAKT ODUDUWA VIA EMAIL: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com eller Whatsapp-nr .: +2348109844548
    Dr.oduduwa kan også løse problemer som: STOP DIVORCE, DESPERATE NEED TO DIVORCE, BRING BACK EX, SPELLET TIL AT VÆRE DOMSTOL, SUCCESS OG BREAKTHROUGH SPELL, BLACK MAGIC POWERS FOR FAME, POWER AND WEALTH. etc.

    SvarSlet
  4. Min familie er nu en helt ny, så stop dine bekymringer og tag din medicin og sæt familien fri for den dødelige sygdom, der ikke holder nogen respekt for familiens harmoni. Gør dit helbred bedre ved at bruge cannabisolie i din hverdag. kontakt læge Patrick på :( drpatrickoscar@yandex.com ) for alle former for kræftbehandling

    SvarSlet
  5. Hej venner, jeg hedder JASON GRAY fra Storbritannien, jeg vil dele hemmeligheden og historien om min rigdom til offentligheden i dag, fordi jeg vil benytte denne mulighed for at hjælpe og nå ud til de unge, unge mænd og kvinder i Storbritannien og over hele verden, der oplever økonomiske vanskeligheder og problemer og som følge af dette ender i at begå forskellige former for forbrydelser som røveri og narkotika og endda ender i selvmord eller spilder deres liv, som du læser min historie og følger min instruktioner alle dine økonomiske problemer og problemer vil komme til ophør i dag.
    Jeg var meget fattig og kunne næppe fodre, jeg gjorde alt for hårdt arbejde og hårde job bare for at tjene til live, min kammerat lo ved mig, og livet var så elendigt og på et tidspunkt lærte jeg at begå selvmord, indtil en trofast dag jeg så og læs et indlæg på internettet om INDIA CHURCH OF MAGIC, også kaldet SOLUTION TEMPLE. Jeg kontaktede dem og fortalte dem alle mine problemer i livet, og de fortalte mig ikke at bekymre over det hele, at alt er fint, og at alle mine vanskeligheder er forbi, tvivler jeg stadig på, fordi jeg har hørt historier om, at folk blev scammed på internettet, men jeg gav dem alle tillid fordi livet uden penge er så godt som at være død, jeg vil hellere dø end at forblive fattig, jeg blev født fattig, men jeg vil ikke dø fattig, fordi jeg er fast besluttet på at være rig og på det tidspunkt i mit liv ville jeg gøre alt for at blive vellykket, og jeg gav dem al min tillid. De kaster en rigdom for mig og indtil dette øjeblik, jeg ved ikke, hvordan jeg blev så rig, fordi penge begyndte at flyde og også berømmelse kom. Som jeg skriver nu har jeg ikke kun penge, men jeg møder og diskuterer med toppolitikere her i Indien, fordi de fleste også gør dette for at tjene penge. Ønsker du at blive velhavende i dag og blive meget berømt og populær, så er dette din mulighed, så kontakt INDIA KURSEN MAGISK TID PÅ ...... churchofmagic1@gmail.com Du kan også besøge hjemmesiden til INDIA CHURCH OF MAGIC på http://churchofmagicindia.simplesite.com/

    1.DAN ØNSKER DU DIN VIRKSOMHED TIL AT VÆRE REN?
    2. ØNSKER DU AT VÆRE RICH?
    3. Ønsker du FAME?
    4. FINDER DU VÆRDI?
    5. ØNSKER DU AT GIVE EN END TIL DIG FINANSIELLE PROBLEMER?
    6 Ønsker du at slette alle dine gebyrer eller lån?
    7. Ønsker du at blive gift?
    8. ØNSKER DU AT GØRE DIN LØSNING TILBAGE?
    9. ØNSKER DU AT KONTROLLERE OG VERIFIERE ONLINE LOVERS OR LOANS OR ANY DUBBLE IN YOUR LIFE?
    10. SØGER DU BESKYTTELSE FRA DINE FJERNDER OG EVILEN
    11. ØNSKER DU AT HAVE HJÆLPET AF ALLE SIKKERHED, SIKKERHED ELLER SIKKERHEDER
    12. ØNSKER DU TIL TOP DIVORCE

    Så undlad at kontakte INDIA CHURCH OF MAGIC på nedenstående detaljer, hvis du har problemer eller problemer overhovedet i dit liv, er du sikker på, at de vil hjælpe dig.
    Email: churchofmagic1@gmail.com
    Hjemmeside: http://churchofmagicindia.simplesite.com/

    SvarSlet

Send en kommentar